روزهای نوآوری گالوس 2016

 DSC3904

 

گروه گالوس به عنوان ارائه‌کننده راهکارهای جامع و یکپارچه برای لیبل‌کاران، فضایی کاملا تخصصی و متمرکز برای عرضه نوآوری‌های خود ایجاد کرده است. لیبل‌کاران از سراسر جهان با حضور در این رویداد می‌توانند برخلاف رویدادهای نمایشگاهی، زمان کافی برای بررسی تکنولوژی‌های نوین، دریافت دانش فنی، انتخاب راهکارهای کاملا متناسب با انواع نیازهای خود و آموزش نکات فنی را در اختیار داشته باشند. به این ترتیب هدف گروه گالوس یعنی برقراری ارتباط انسانی متقابل با مشتریان نیز به تحقق می‌پذیرد.
مشتریان متعددی از ایران در حوزه لیبل در این رویداد شرکت کردند. شاهین اسفرجانی، مدیر فروش و بازاریابی و نایب رییس هیات مدیره شرکت ایران روتاتیو به همراه امیر میرشکرایی مدیر فروش منطقه‌ای حوزه فلکسو مشتریان ایرانی حوزه لیبل را در این رویداد همراهی کردند.
شاهین اسفرجانی معتقد است با توجه رویکرد گروه گالوس و هایدلبرگ در برگزاری این رویدادها، تخصصی بودن چنین فضاهایی با توجه به تعدد تکنولوژی‌های موجود و سردرگمی سرمایه‌گذاران و صنعتگران، سطح آگاهی صنعتگران را ارتقا می‌دهد: «گروه گالوس در تمامی دوره‌های نمایشگاه‌های تخصصی لیبل همچون لیبل‌اکسپو حضور دارد. با این حال به طور یک سال در میان با برگزاری رویداد "روزهای نوآوری گالوس" که امسال دومین دوره آن بود، لیبل‌کاران سراسر جهان را تحت تاثیر نوآوری‌های خود قرار می‌دهد. بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی با تنوع وسیعی از راهکارها روبه‌رو هستند و معیارهای متعددی همچون بازدهی بیشتر، هزینه تولید کمتر، ارزان بودن تکنولوژی، عوامل زیست‌محیطی، خدمات پس از فروش و ... می‌تواند به انتخاب آنها سمت و سو دهد. در این میان سرمایه‌گذارانی هستند که سردرگم شده و شناخت دقیق از بازار هدف خود یا معیارهای آینده‌نگری در انتخاب تکنولوژی را از دست می‌دهند. سرمایه‌گذاران با حضور در رویدادهای تخصصی همچون روزهای نوآوری گالوس می‌توانند در مدت زمان و تمرکز بیشتر به بررسی راهکارهای یکپارچه و جامع برای تولید به طور کاملا متناسب با نیازهای بازار خود بپردازند و فارغ از جنگ قیمت، مشاوره‌های دقیق برای بهبود بهره‌وری در تولید خود را دریافت کنند. گروه گالوس و هایدلبرگ با سیاست‌گذاری صحیح خود از طریق این رویدادها خدمات و راهکارها را به طور کاملا متناسب با نیازهای صنعتگران در چارچوب‌های متمرکز و همراه با مشاوره‌های فنی و مدیریتی ارائه می‌دهند.»
گروه هایدلبرگ در سال 2014 اقدام به خریداری کامل سهام گروه گالوس نمود. این توسعه موجب شد تا اعتبار ثابت شده گروه گالوس به ویژه در حوزه خدمات دو چندان شود. تمامی راهکارهای هایدلبرگ در حوزه تولید لیبل همچون ماشین‌های اسپیدمستر سری XL ، CX و SX در کنار ماشین‌های حوزه دیجیتال هایدلبرگ برای تولید لیبل و راهکارهای نرم‌افزاری پرینکت در این رویداد به بازدیدکنندگان معرفی شدند. بازدیدکنندگان در این رویداد طی تورهای متعدد 60 دقیقه‌ای با نوآوری‌های تکنولوژی گالوس و هایدلبرگ، شرکای تجاری قدرتمند گروه گالوس همچون Tesa، Zecer و ... و دیگر تامین‌کنندگان جانبی حوزه لیبل آشنا شدند. همچنین کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های تخصصی در حوزه مدیریت تولید و بهره‌وری، کاربرد فناوری‌های جدید در تولید لیبل همچون کاربرد چاپ اسکرین با جدیدترین فناوری‌ آن، مواد مصرفی و قطعات و ملزومات جانبی در این رویداد برای علاقه‌مندان برگزار گردید.
اسفرجانی با یادآوری حمایت از دومین سمینار تخصصی لیبل ایران که اوایل شهریورماه سال جاری برگزار شده بود، موضوع تخصصی بهبود گردش کار در فضای چاپخانه و ارتقای بازدهی تولید را که توسط گروه گالوس به چاپخانه‌داران لیبل ارائه می‌شود شرح داد: «همانطور که یکی از موضوع‌های سخنرانی شرکت ایران روتاتیو در سمینار تخصصی لیبل ایران، گردش کار چاپخانه و فرآیندهای بهینه‌سازی تولید برگرفته از راهکارهای گالوس بود، در رویداد روزهای نوآوری گالوس نیز چندین کارگاه آموزشی و سخنرانی به این موضوع اختصاص یافته بود. مشتریان ما با استقبال از این کارگاه‌ها با بحث‌های زیرساختی برای بهبود کسب و کار خود آشنا شده و از مشاوره دقیق و کاربردی گروه گالوس و اهمیتی که برای تولید مشتریان خود قائل است ابراز خشنودی کردند.» 
امیر میرشکرایی با اشاره به استقبال خوب صنعتگران ایرانی از رویداد گالوس، می‌گوید: «عمده مشتریان ایرانی گالوس با سرمایه‌گذاری در راهکارهای گالوس، به سرعت کسب و کار خود را توسعه می‌دهند و پس از تنها چند سال به دنبال سرمایه‌گذاری مجدد در این راهکارها هستند. حتی برخی از مشتریان ما پیش از حضور در این رویداد، می‌دانستند که به دنبال کدام ماشین و با چه مشخصاتی هستند. حضور در این رویدادها به لیبل‌کاران کمک می‌کند تا تصور دقیقی از مدل کسب و کار و نوع سرمایه‌گذاری خود در ذهن داشته باشند. در این رویداد همچنین یک تور بازدید از کارخانه هریزا(بخش پیش از چاپ پلیت‌های اسکرین گالوس) برگزار شد که برای مشتریان بسیار جذاب بود.»

محتوای بیشتر در این بخش: هایدلبرگ در نمایشگاه IPEX 2010 »
بازگشت به بالا چاپ