استراتژی مناسب برای مراکز نوپا در این حوزه، انجام سفارشات کم تیراژ با چاپ دیجیتال و تیراژ بالا با افست است. در مقابل، ترکیبی از هر دو تکنولوژی در یک محصول عامل تمایز بوده و ایجاد ارزش افزوده بیشتر مینماید.
با این حال، سه چیز برای موفقیت این مدل کسب و کار تعیین کننده است: عملیات تخصصی، ادغام فرآیند در یک گردش کار مرکزی و یک صفحه نهایی وب سایت با کاربری آسان که دسترسی کار را خودکار میکند. گسترش مدل کسب وکار افست با استفاده از ادغام "هوشمند" چاپ دیجیتال، امکان همزمان تمایز و انعطافپذیری بیشتر را فراهم میکند تا از تجهیزات موجود و جدید در یک چاپخانه و با روندی بهتر استفاده شود.